dagen idag

är en speciell dag. det är kanelbullens dag.
gott! och till råga på allt så är det makrill i skolan idag. fy!
så nu ska jag åka upp till elmia och intervjua helena till min artikel i skolan om jobb och även få lite amt i magen. fint det!

satt hela kvällen igår och skrev uppsatser och gjorde powerpoint arbetet klart. det var ganska skoj faktiskt.
det blev fint. avslutar lite lätt med minus celsius videon. mmmm....
har mycket bilder också, de är snygga!

ikväll blir det kanske bongo. love och martin spelar. inte helt omöjligt att man tittar förbi där.
får dock itne dricka tack vare penicillinet. tack så mycket! :(

börjar fyllas på i schemat här nu framöver. mycket konserter blir det.

6 okt - marit bergman, hva
13 okt - björn rosenström, jkpg
18 okt - mando diao, växjö
28 okt - p!nk, sthlm
24 nov - timo räisänen och deportees, hva
26 nov - anna ternheim, jkpg

sen tar det nog slut tror jag. får se vad man hinner med och har råd med.

födelsedagar blir det med. angelica den 5 okt, hon är ju iofs inte hemma men vi får väl fira när hon komemr hem. sen fyllar jag 20 den 11 nov. wiiie. inte för att jag vet vad det skulle va bra för men det är ju roligt med födelsedagar :D

nä nu blir det till att göra lite research inför intervjun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback