alla känner apan, apan känner ingen

jaha så var det lördag och helgen är snart slut.
kvällen igår var väl trevlig. det var roligt när robert dansade tuggummi-dansen. haha.
mår dock fortfarande lite dåligt när jag dricker. jag tror att min vän bakterien är kvar i min mage. ska till doktorn nästa vecka så vi får väl veta då.
är ju även känd i denna stan. inte som my utan mer som tjejen som var ihop med jocke.
jaha tack. men jag har faktiskt gått vidare. jag har en annan nu. men men.
tre helt okända människor kom fram vid olika tillfällen under kvällen och sa "men det är ju du ju, du va ju ihop med jocke yngveson!" ehm jo ja det var jag ju sa jag då. (för typ två år sedan!!!!) haha. ja jesus. det är alltid lika roligt att stan är så stor. alla känner apan, apan känner ingen. haha. nej nu var jag nästan lite elak. :)

ikväll blir det jobb. då blir det till att bli lite blödig igen. att servera på bröllop framkallar alltid samma känslor. man vill ha någon som älskar en mer än något annat, man vill dela resten av livet med någon man bytt ringar med och man vill framförallt ha ett litet kärleksbarn och vänner som är med och firar att ju vi två är ihop. åååh. det är så vackert.
fast ofta brukar det va ganska mycket roliga lekar och bildspel och pinsamma filmer som visas och tal som avslöjar alltför mycket. dte är skoj!

så det är kanske dags att byta om och åka nu då.
ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback