unga fröken dane

unga fröken danedu måste komma hem nu.
jag har ingen att promenera med juuuu. det är så mörkt ute så jag vågar inte gå själv.
haha. men det är okej om du kommer hem lagom till sommaren iaf så att vi kan sitta på bryggan och bara hänga :)

---------------------------------------

annars rullar livet i jkpg på. delar av kroppen läker, andra gör det inte. fast det gör ju inte mig något iofs.
ska jobba på dream hack tor-lör. det är okej. får lite pengar har ju aldrig skadat heller.
borde plugga nu men känner inte för det så jag sitter här istället.
imorgon tar jag tag i det.

gårdagen är historia morgondagen ett mysterium. lev i nuet!

tack för mig hej!

Kommentarer
Postat av: unga fröken dane

du, du vet inte hur mycket jag saknar att promenera med dig. ruskigt mycket. men attans vad vältränade vi kommer bli när jag flyttar hem igen för d my, då blir det promenera som aldrig förr. (eller sitta på bryggan och hänga - vi gör det ju så bra!). förresten, har (C)thefanies (hur tusan skriver de det egentligen? haha) gått i konkurs nu när vi inte är där halva nätterna? i sure hope not. ta hand om dig och glöm inte att fota den nyfärgade delen av dig så fort det går! puss!

2006-11-29 @ 01:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback