ung och oförstörd

ung och oförstörd

detta var verkligen längesen. då var man ung och oförstörd.
man hade precis börjat smaka på livet och trodde att det skulle förbli sådär superhärligt som vet var då.
det var väldigt naivt att tänka så, men man får väl ursäkta sig med att man inte var så gammal.
det var då kroppen var ren från alkohol, gifter och färg.
eller ja iaf fri ifrån det sistnämnda. med det ångrar jag inte en sekund att den inte är nu :)
min poäng jag ville komma fram till var bara iaf att man inte förstod sig på någonting då.
och man kunde för allt i världen inte ens fantisera om hur det skulle vara idag.
men jag är glad. hade jag itne blivit äldre hade jag ju inte heller fått några erfarenheter att ha med mig i bagaget. eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback