snyftarna tisdag

och imorgon är det snyftarnas onsdag med o.c.
jag måste verkligen sluta titta på de där "snyftar-high-school-typiskt-usa-serierna" som jag alltid maraton tittar på för att sedan gå in i en smärre depression.
the o.c, one tree hill you name it!
jag behöver uppsöka hjälp. och denna hjälp kallas promenad.
jag skulle verkligen vilja ha ett sånt där ställe som är bara mitt. ett ställe dit folk vet att de ska åka om de vill uppsöka mig, ett ställe jag går till när jag vill vara ensam, mår bra, eller mår dåligt.
men det finns inget sådant ställe. nog försökte jag hitta dem när jag var liten. men det slutade alltid med att jag satt på den lilla asfalterade stigen mellan kvarten här på berget.

jag skulle behöva en pojkvän. jag behöver inte ha välrdens mest seriösa förhållande. det skulle räcka för mig om man fick ses några gånger per vecka för att mysa lite kanske prata lite. inte alltid deeptalk.
kanske gå ut och slå runt ihop och bara ha sådär riktigt skoj. någon att ha skoj ihop med och dela allting med. inte som en vän fast ändå vän.
nej nu blir det promenad innan jag deppar ihop totalt.

var är vännerna när man behöver dem då?
norge?! frankrike?! göteborg?! hos ett ex?! eller kanske till och med en lite dreadsmurvel som sitter och tjurar i sin källare. ja inte är det någon som är här iaf när jag för en gångs skull skulle uppskatta det och verkligen kunna visa det för en gångs skull. jaja. var mina vänner befinner sig is your choice. enjoy!

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag kan faktiskt inte hjälpa att jag bor sa langt bort! eller jo lite kanske! men du finns ju i mitt hjärta när jag e ledsen o jag hoppas att du har de likadant baby! puss

2006-11-14 @ 21:10:13
Postat av: Katrine

Det är bara att ringa så kommer jag som ett skott, det vet du väl? Jag är ju alltid liite före dig haha.. Iaf till Husky. Puss min vän

2006-11-14 @ 22:12:29
Postat av: louise

ajajaj. varför bosatte jag mig här? jag saknar dig. idag gick jag världens deppo-runda. (igen!). i jönköping var de aldrig deppo-rundor det blev aldrig det för de delades alltid med dig! i vår my, då är jag tillbaka!

2006-11-22 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback