onsdagen den 22 nov

jag är verkligen bara helt tom just nu. vet inte om det är positivt eller negativt.
känner mig inte särskilt deppig egentligen. men det är bara det att jag inte har något att göra på dagarna. visst gå i skolan. men när den är över så kan man lika gärna gå och lägga sig. inte ens några läxor har man.
jönköping har ju inte ens en fin park man kan strosa runt i och låta regnet skölja bort allt ont från hjärtat och låta vinden blåsa rakt igenom huvudet och ta med sig de där dumma konstiga tankarna.
nej jag måste göra något av det här.

igår var jag iaf på claes malmberg. jag vill också va stå upp komiker. tänk och va sådär rolig och bara roa andra hela tiden. svara kvickt på något oförberett och få alla att vika sig av skratt. ja det var verkligen roligt. äntligen har jag funnit min jämlike i frågan om kristendomen och gud.

finns gud verkligen. för om gud är allsmäktig då bestämmer han ju alltså över allt. och om gud skapade världen och människan och är allsmäktig då innebär ju det att han verkligen har skapat allt.
det måste ju vara lite kontentan av att vara allsmäktig.
men varför skapade han då krig t ex?
det var inte han som skapade det säger då de goda kristna.
nähä vem var det då?! för om denna allsmäktige gud nu är så allsmäktig är han ju ansvarig för allt och då också krig.

men varför kan du inte då gud bara göra så att killar antingen är dumma hela tiden eller snälla hela tiden?! var du tvungen att göra de så jävliga som de är nu?! din sluga jävel. fan också.

och för det andra: kan du inte anställa lite kompetent personal på ryhov?
bläää. jag hatar dessa förbannade prover jag måste göra och ta hela tiden. och nu när jag äntligen för hundrade gången hade gjort ett nytt prov förra veckan så slarvade de inkompetenta fanskapen bort proverna så nu måste jag åka upp och göra om dem.
vet ni hur äckligt det är egentligen?! usch usch usch.
jaja man får väl va glad att det inte är värre än det är ändå kanske. mår ju egentligen inte dåligt. eller jo kroppen är ju inte frisk men jag känner det ju inte själv iaf. elelr typ inte. är ju sjukligt trött och det hugger i hjärtat men resten av detaljerna ska vi inte gå in på närmare. det blir för äckligt.

funderar på att söka jobb också. borde kanske börja tjäna lite egna pengar. csn kan ju inte försörja mig resten av mitt liv. undra vad jag ska söka för jobb då?! hmm. något roligt kanske, eller kanske något välbetalt. jag vill köra bil i mitt jobb tror jag. transport kanske, kanske borde ta lastbilskörkort?!

haha nää nu svamlar jag mest. borde väl sova. men vad spelar det för roll jag somnar inte och sen när jag väl gjort det vaknar jag kl 06.00 igen. det är skönt. really nice. bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback