i jönköping händer inte mycket

inte ens cafeerna går i konkurs. trots att ingen fikar längre :P

men lite har hänt.

jag och kattis har ju märkt våra kroppar för livet.

det är familjebråk om hur julen ska firas.
just nu är det så att mamma och mia vill till stenungsund och pappa vill att han och jag ska till st anton.
jag vet inte var jag står i frågan. jag vill inte till stenungsund. men frågan är om jag vill till st anton heller?!
vågar dock inte säga något till pappa än. eftersom han är så snäll och betalar resor och grejer till mig.

källaren är snart omgjord och klar. blir nog en och annan örtbastu, ångbastu, essensbastu eller vanlig bastu i den sen. haha. fint det. jag kommer bli som en helt ny kvinna. hoppas går ju :)

förövrigt så finns inte mkt att tillägga.
jerry säger att jag inte är högre än stolsryggen. och tanken slår mig då att om man skulle vilja ha en såndär mini me så skulle jag inte behöva leta efter en MINI me utan den stora original versionen. jag skulle kunna va mini me. men jag är ju lite schitzo så jag känner mig som my och mini me på samma gång. me&my. den där härliga duon som sjöng. remember?! haha.


Kommentarer
Postat av: Angelica

fyyyyy fn va fin den va älskling hur fin som helst! nu maste du vara nojd va? =) pussas

2006-11-29 @ 11:24:49
Postat av: louise

wow! den blev ju kanonbra ju. grattis grattis - bra val :) nu blev jag ju också sugen igen ju. ahh! puss

2006-11-29 @ 13:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback