bläää

jag har verkligen inget roligt att tillföra.
sån torka. blä!

men jag kan antar att jag kan berätta lite om helgen och om vad som komma skall.

i fredags var det ju idol, det är ju ett givet kort. felicia åkte ut vilket inte gjorde mig särskilt upprörd.
sen så bar det va ner till lina och efter det så åkte jag katt malin o stina till bongo för att se cat5.
visserligen var det bara jag och stina som gick in men ändå. det var väl helt ok. ungefär som på hultsfred, man kände inte särskilt mycket. men tjejerna vände plattor efter uppträdandet och det var väl faktiskt ganska skoj. jag gick runt där inne och stötte på lite folk som jag jättegärna hade träffat men kanske en annan gång och jag träffade folk som jag absolut inte hade någon lust alls att prata med.

killar de är ju lite lätt okänsliga. så himla taktlösa bara. jag träffar dig mer än gärna ute men då behöver du ju inte dra upp all gammal skit och säga hur mycket du skäms för att du var elak mot mig. jag har kommit över det där. trodde jag iaf. eller jag hade det, har det, men du behöver ju inte påminna mig.
nåja. sen så kom ju den där älskade killen som jag hatar mest av alla fram och började va otrevlig, det kändes ju väldigt nödvändigt. om man hatar någon håller man sig inte borta från den då?! man trodde ju det iaf. men varför va som alla andra tänkte väl han och gick fram och började slänga massa skit på mig. och som den oerhört stolta kvinna jag är (mm verkligen jag är det) så stod jag och lyssnade bara för att sedan säg high fivin' talkin' shit but you're going home alone aren't you. och då blev han äntligen tyst på riktigt och jag gick därifrån. tack pink jag måste verkligen skriva ett tackbrev till henne någon gång.

nåväl det var den fredagen och jag gick hem sen på kvällen. för att ensam somna i min stora säng. och det var bara så himla skönt att det faktiskt var så att jag var ensam den gången. jag saknade inte någon och jag somnade så gott.

lördagen var film o mys och idag är det söndag och jag har inte gjort ett skit. men det är ju skönt det också.
imorgon är en ny dag och då kommer det hända spännande grejer. det känner jag på mig, det vet jag!

Kommentarer
Postat av: Katta K

jag vet oxå att det kommer hända spännande saker imon.. hihi (L)

2006-11-19 @ 16:43:02
Postat av: louise

hur gick det? den 20e har ju passerat!

2006-11-22 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback