update

igår var det:
skola
kommunfullmäktiges budgetmöte
jobb

idag är det:
skola
adventsfirande
jobb

jobb på dreamhack är okej. jag är bäst på att sitta i kassan. 7 kronor tack :D
oja jag är så gullig. jag säljer som ingen annan. haha.

idag var det adventsfirande i skolan. jag frågade stina om alla snygga killar va kristna.
hon svarade ja och nu överväger jag att börja gå i kyrkan. hehe.
skulle iofs behöva bikta mig då och då. men nej kyrkan är inget för mig. det vet jag.

ikväll är det jobb igen. får se om jag får hoppa in som kockassistent idag igen.
det fick jag igår. vill ni någon gång har en stekt grönsaksmix kan ni ringa mig.
mm tolv kilo sånt stekte jag igår. man är inte sugen på det sen. usch.


----------------------------------------------------


Can you honestly say we’re no good for one another? I know I can’t so why bother.
And did you really mean every word that slipped through your sweet mouth? I sure as hell didn’t.
Last night might well have been pure hell. But we both know it’s not like that.

So come on! Let’s not let just one night fuck it all up. Don’t let the devil ruin it all.

Can’t you honestly see that it’s not the words, only the memory that’s putting us down?
And can’t you truly see that I want you and you want me so what the hell are we so scared of?
Last night might well have been pure hell. But as we’re both half crazy we’ll treat it with laughs.

So come on! Let’s not let just one night fuck it all up. Don’t let the devil ruin it all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback