memories keeps me smilin'

visst är det så ibland att när man tänker på något eller ser en bild så tänker man på just den stunden eller just den perioden i livet.
och detta kan få en att bli så glad och bara gå runt med ett leende på läpparna.
häromdagen var jag ute och gick en mil och mitt under promenade kom jag att tänka på när vi tågluffade och mina fina frallor blev mosade under en enkilos vattenmelon. haha så platta de blev.
det är såna minnen som jag tar fram när jag vill bli lite glad.
man har gjort en del sjuka saker genom tiderna.
tex kan man ju raka av sig sitt låååånga blonda hår när man har tråkigt.
eller så kan man ju byta kläder med en kille mitt under en fest.
eller så kan man ju rida, trots att man är totalt livrädd för hästar
ja minnen är verkligen det som får mig att le.

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad glad jag blev när jag läste din blogg gumman! minnen far en oftast o ma bra =) saknar dig nu

2006-12-07 @ 23:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback