måndag måndag måndag

varför blir måndag aldrig roligare än såhär?
men jag är glad. man ska ju egentligen inte klaga.
min "favvis BNP" skulle ju kunna vara budgeten för ett mindre tredje världen land.
det är så hemskt. och snart är det jul. vad sjutton ska man köpa till alla?!
själv önskar jag mig mest pengar, så att jag kan spendera dem och ha riktigt roligt i paris.
längtar riktigt mkt nu. men det är inte långt kvar. alltid roligt att ha något att räkna ner till.
angebange kommer hem snart med ju. det är skoj. lite utökning i kompisgänget igen haha.

nej jag ska ta mig i kragen och plugga mig sönder och samman. sen ska jag bli smart.
det där kommer itne hända, jag vet det redan nu, allt faller på min bekvämlighet.
men jag blir nöjd om det iaf blir så att jag får ett fast jobb med ok efter skolan och hittar en shysst lya.
sen senare när jag tröttnat på det så flyttar jag nog utomlands. a det är mkt möjligt. det lockar ju lite faktiskt. skönt med nya rutiner nytt folk nya seder allt nytt.





It's impossible to ignore you

We'd be good, we'd be great together
Go

Why is it always, always

Goodnight and Go?

Goodnight and Go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback