"I'm not o-fucking-kay I'm okay! I'm okay, now"

"jag har en fenomenal snedtändningsförmåga.
från noll till 1000 på inga sekunder."

jag lovar att bättra mig. men det händer inte så jätte ofta. men när det väl händer då vill inte ens jag vara där. tur att det går över lika snabbt som det startar också. suck.



någon gång. men detta kanske bara blir om jag orkar ta mig tid.
men då iaf så ska jag hitta det där stället som jag så länge pratat om. det där stället som är bara mitt och som jag kan gömma mig på. dit jag kan komma när jag är glad, ledsen, arg, kär ja ni vet alla de där jäkla adjektiven man kan vara.
och den gången jag vill det så kommer någon och tröstar mig. men sånt händer bara på tv. typ o.c.
jaja det vore ju trevligt iaf om man kanske kunde gå dit någon gång och ta med sig den värmande 'drycken' . jag tror att ett liv som marrissa skulle passa mig perfekt. eller kanske inte ändå. men äh jag vet inte vad jag svamlar om nu. inte överhuvudtaget faktiskt. ta det inte på alltför stort allvar ni som inte förstår. tror att de som har bäst chans att läsa den lite lätt krypterade text och kan läsa mellan raderna nu är louise eller emma.
och var fan är ni?!?! i'm dying here! hello?! haha nä men seriöst det är snart jul det är dags för er att komma hem nu. och vi har en ny trädgård att snoka omkring i. många tomma hus finns det. och jag är här hemma och håller koll på dem allihopa! promenad snart så är det bara!!!! jag kan inte leva ett liv helt utan promenad och te ' fanis. det är bara så det är! :)

nu blir det godnattsaga!

Kommentarer
Postat av: louise

du. på tal om oc - vi måste kolla på chrismukkah-avsnitten tror jag. det är ju lite av en tradition. annars så vet jag ett ställe som är bra att gå till. alla-hjärtans-dag firades där ihop med en väldigt fin människa & varm choklad i våras.
ska bli himla fint att komma hem och träffa dig din tok!

2006-12-19 @ 00:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback