I know I've been a real bad girl I didn't mean for you to get hurt

If I could escape
I would, but first of all let me say
I must apologize for acting, stinking, treating you this way
Cause I've been acting like sour milk fell on the floor
It's your fault you didn't shut the refridgerator
Maybe that's the reason I've been acting so cold



Fredagen i sin helhet

En snefylla senare har jag tagit mitt förnuft till fånga och lovat mig själv att aldrig mer dricka sprit och aldrig mer slå ner killar.

Men det var en sjujäklans fest igår.
Började lite lätt med att jag och malin åt planka som hon ahde gjort. Mm det är så gott när man får äta ¨på en liten träplanka och det ligger mos med sådär god yta utanpå. Åh mums.
Sen kom kattis, sen kom en massa andra. Känner inte riktigt alla men det var riktigt trevligt faktiskt!
Sen åkte vi till huset, mm det var så det var. Haha men som vi alla vet blir det ju vad man gör det till.
Och att vi gjorde det, haha. En halv flaska vodka och några drinkar senare var jag alltså på huset och försökte slå ner några stackars killar. Som tur är lyckades jag ju inte. Då hade ångesten varit ännu värre än vad den är nu. Men men. Brände nog lite fett igår för jag och kattis och malin hoppade runt som galna på dansgolvet.
Var längesen jag var ute och var sådär riktigt galen faktiskt. Och tur är väl det.

Jaja idag blir det väääligt lugnt.
Tacka Gud för att det finns nedladdningsprogram som kattis säger.
Njutning!

(det fanns visst bildbevis också, oops)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback