I can do what she can do so much better

Do you know
What it’s like
When it’s wrong
But it feels so right?

Nothing in this world can stop us tonight
I can do what she can do so much better



jahopp då var helgen slut. skönt.
skola igen. klippa film på torsdag. kan gå hur som helst.

skulle köpa smink idag men eftersom jag verkligen inte är intresserad och inte orkade leta efter något så sket jag i det.
istället föll jag än en gång för minväsk-fetisch. det blev en liten svart assnygg handväska.
mycket välbehövlig måste jag säga :)
jaja man kan inte alltid köpa det som måste köpas. ibland får man falla för frestelsen.
vilket jag iofs gör alldeles för ofta. usch.

nä nu ska jag nog kanske kanske kanske gå en runda, om jag orkar.
måste börja banta tror jag. eller nää inte denna gången heller.
det är mkt godare med godis och frukt är inte godis!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha men lilla myran ifall jag berättar de sa blir de ju ingen rolig juklapp eller hur ;) men ha inga förhoppningar e inget vidare spännade! haha aa jag mar bara bra! du med hoppas jag? pussas

2006-12-11 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback