hitta på något eget.

nästa gång kan du väl göra en egen layout. behöver ju itne göra fucking identiskt likadan som min.
tack.




annars rullar livet på som vanligt i jönköping.
det är tråkigt grått och trist.
lånade en bok om de bästa skidorterna i världen igår. den var rolig att läsa.
fast nu vill man ju typ bara bege sig till alperna och canada och usa och spanien och skida loss.
men det lär ju inte hända än på ett tag. måste ju ha pengar och tid.

får se om jag tar mig ner till bongo på onsdag. troligen inte. brukar få kalla fötter.
får se om det blir något gjort överhuvudtaget denna veckan. inte jättetroligt det heller.

borde både banta och träna. men ork!

nä jag sätter mig hellre här just nu och fläskar i mig lite skumtomtar.

tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Katta k

Bättre nu, eller.?

2006-12-05 @ 21:01:04
Postat av: louise

eh hörru. banta och träna kan man göra nästa liv eller? nä du, man ska leva ordentligt och det innebär ett liv fyllt till bredden av skumtomtar har jag hört. så det så. annars är det sjuktligt jobbigt att den fantastiska julmusten inte nått norge. de dricker julebrus som är hallonsoda med extra socker. jul? nääe skulle inte tro det. oops. ursäkta uppsattsen, haha. puss

2006-12-06 @ 01:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback