Cause I'll tell you everything about living free

 

 

just nu i denna stund snöade jag in något otroligt på wolfmother. gjorde det för några nätter sedan också. och det bästa av allt är att de kommer till hultsfred i sommar. och självklart fick jag ett otroligt sug efter festival och utomhuskonserter. mmm me like. det är svårt att beskriva för någon som aldrig varit på festival. men det är en sån härligt fri känsla som infinner sig i kroppen när man är där. en känsla som får hjärtat att slå rytmiskt och lugnt. hjärnan kopplar för det mesta bort allt det man inte vill tänka på och man är glad som bara den. för mig är festival som att åka iväg på en rekreationsresa. man laddar upp själen inför kommande år. så man kan säga att mitt år inte börjar på nyår som alla andras. men vad gör väl det? på vintrarna dippar jag lite. mycket skumt det där. men jag tror att de allra flesta gör det. inget konstigt i det egentligen. nu ska jag sticka vidare och somna in till denna ljuva musik inatt.


Klara artister Hultsfred 2010:

Kent
Wolfmother
Hästpojken
Familjen
Shout out louds
Maskinen

Daniel Gilbert
Joel Alme
Everlast
Fibes oh fibes
Two door cinema club
Make the girl dance
Yuksek
Yacht
Sista sekunden
Fenech-soler
Royal republic
Veronica Maggio (vill inte se men kattis kommer att vilja så det blir väl så även för mig, för jag ska dra med henne på alla annan skit jag vill se, precis som vanligt!)

Alla de med fet text är såna jag bara måste se. Hur ska detta gå? Bandsläppen är ju långt ifrån klara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh veronica i mitt hjärta :) klart du ska se henne, för det ska jag haha. Fibes oh fibes ska stå med fet text oxå hörru!!

2010-02-20 @ 13:23:59
Postat av: Anonym

ja oj de glömde jag bara att markera. självklart ska de stå med fet text, jag ska fan ligga med dom ;)

2010-02-21 @ 02:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback