beckham och hans gravida älskarinna?

 

oops. en ny älskarinna? nja tror inte det. vill dessutom inte ha barn. så det blir svårt det där. och beckham är väl inte riktigt min typ heller kanske. jag är ju inte så sportig av mig. om nu inte spinning och gym på friskis och svettis räknas?! idag var jag på jympa/station med mickis. det var en väldans massa kordination man var tvungen att ha för det passet. och eftersom jag är lite mer utav en man blev det lite mycket för mig där ett tag. men jag redde ut det. tror att jag eventuellt kommer att ha träningsvärk imorgon. speciellt efter alla övningarna med hantlar och alla armhävningar vi gjorde. men det är bra. man vill ju ha muskler. speciellt biceps det är snyggt. imorgon blir det spinning igen. jag gillar det så himla mycket. jag tror att det är för att jag svettas så att det droppar om hela mig. då känner man sig så jävla duktig.

 

såg även en film nu ikväll. den var faktiskt riktigt bra. men det är väl konstigt vad filmer som egentligen inte handlar om någonting som man själv kan relatera till kan sätta igång ens tankar så att de bara flyger iväg? ett ord eller en enda mening kan ibland få tankarna att spinna iväg som jag vet inte vad. mm det är tänkvärt.

nu ska jag sova. laddar för en dag fylld av handarbete imorgon. först träff med challe och erre och sen med åsa. ja nu ska den där jäkla bebiströjan bli klart. det är nära nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju en enorm skillnad på röven och övriga kroppen på den bilden!!

2010-02-12 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback