så mycket tid, så lite att göra

har ju ändå varit ledig hela helgen. vad har jag då gjort? jo jag drack mig lite berusad i fredags så jag var seg hela lördagen vilket resulterade i att jag tittade på två filmer och sedan somnade halvvägs in i den tredje. vaknade upp i soffan på söndagen och fortsatte titta på den oavslutade filmen. fortsatte dagen med att duscha för att sedan lägga mig i soffan igen och titta på en till film. hämtade pizza och tittade på ännu en film. känns som att dagen varit väldigt kreativ. eller inte kanske.

vad borde jag gjort? jo jag borde ha städat. jag borde ha torkat golvet eftersom det är alldeles klibbigt. ni vet sådär som det bara blir på mc donald's annars. jag borde ha motionerat. jag borde ha pluggat. jag borde ha klippt gräset. meeeen det regnade ju så fruktansvärt så allt det där kändes helt ovärt och alldeles jätteavlägset. så jag valde att sitta på min feta rumpa och titta på film istället. helt klart mer värt om jag får säga det själv. sov åtminstone inte bort dagen som jag trodde att jag skulle göra. nu är jag dock fruktansvärt rastlös. hade hoppats på r som min säkra kort idag men han valde fotboll i borås framför mig så jag får väl helt enkelt fortsätta med att sitta här tills jag somnar. vem väljer seriöst anders svensson framför mig?! typ alla, jag veeet. lucky him, kanske? eller så var det jag som hade tur denna gången. hmm. tänkvärt där.

nu ska jag nog ta tag i städandet ändå. har ju verkligen inget bättre för mig såhär halv elva en söndag. skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback