orkar, orkar inte, orkar, orkar inte

orkar för det mesta inte faktiskt.
jobbar mest hela tiden, när jag inte gör det sover jag eller tittar på tv eller film.
bra liv där.
försöker i alla fall komma ut i spåret varje dag och promenera eller springa. det är ju bra.

i övrigt känns det ganska tråkigt just nu.
hultsfred är över, har sett nya harry potter och halvblodsprinsen redan, sommaren regnar bort, har min enda lediga helg denna sommaren nu i helgen, osv osv. det är så det rullar på. men jag ska inte deppa ihop. jag ska bannemig vara glad över att det regnar för då slipper jag vattna blommorna och klippa gräset. och man får mindre ångest för att man är inomhus och jobbar mitt i sommaren. hmm. man måste ju se det positiva i det hela!

ni kan få en bild på min kompis på jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback