minnen bubblar upp till ytan

sitter och tittar igenom mina gamla blogginlägg. herregud var får jag allt ifrån? men det bästa av allt är ändå att jag kommer ihåg det som om det var igår och jag känner igen mig själv i dom så otroligt mycket att jag nästan dör av skratt här hemma. ta bara ett citat som detta; "det finns ju roligare saker. som tex otroligt söta killar. gärna gitarrspelande och lite små muskulösa.
a det sätter guldkant på tillvaron.
oja! tack för att ni finns."
daterat -07. det var jag det, det är jag det. jag har ett fel i hjärnan.
efter detta härliga citat kommer hundra till som egentligen inte borde belysas. det är fyllefester med singlarna kattis & my som bär solglasögon inne på krogen vintertid, det är jag som rantar runt i verbier alldeles själv och fraterniserar med skibums och bartenders från världens alla hörn och det är framförallt en jädra massa babbel om kärlek hit och obesvarad kärlek dit och en massa trubbel och sjukdomar och vänner som flyttar. tur att jag är en aningen äldre nu och vet att jag kan ta tåget eller flyget till mina vänner och stanna där tills jag är nöjd :)

ingen städning fortfarande. mycket lustigt. :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det jag läser??? chips, cola, pizza, choklad, sprit i varje inlägg!!!!!! det måste bli ändring på detta. hälsningar skipper

2009-07-29 @ 22:09:48
Postat av: deltagare i hellans bootcamp ;)

så länge vågen visar en stadig nedgång är det lugnt! dessutom lever man bara en gång!

2009-07-30 @ 10:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback