lonely, i'm so lonely

i have nobody for my own.
haha okej tragiska my har kommit igång igen.
riktigt så ensamt är det ju inte men det är fan inte trångt heller.
jag har iaf väldigt trevliga arbetskamrater på min nya praktik och det är ju väldigt bra. idag fick jag leka lite med kameran så att jag kan den sen. har även finkammat hela internet efter lite olika grejer i researchsyfte alltså. se hängde sig datorn och då gav jag upp.
hade ett missat samtal från hellan som också meddelade att hon kände sig ensam. vi tog en promenad till fridhemsplan och köpte lite mat och godis och sen gick vi hem hit och snackade skit och kollade på serier. kanonfint. lite mindre ensamt är alltid bra. sen fick hon även hänga med ner till källaren och skriva upp mig på en tvättlista. jag tycker fortfarande att det är lite läskigt med källaren :)

nu har jag precis kollat på senaste avsnittet av the city och tagit ett bad. nu ska jag lägga mig i sängen och nana. är helt slut. skönt med kort arbetsvecka och helg nu känner jag.

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback