det där med att uträtta saker

det är mycket snack och lite verkstad för min del.
jag sov till halv två. det var väldigt skönt. duschade och sminkade mig. tog på mig lite kläder också.
åkte med pappa till a6 och köpte nagellack och sista julklappen. nu är det klart och det känns skönt.
spenderade kvällen hemma hos åsa med övriga damer. helt enkelt en väldigt lugn och skön dag. helt i min smak. men imorgon måste jag göra något för nu börjar jag bli rastlös. därför har jag ett späckat schema inför imorgon.

- morgonpromenad
- skjutsa mormor till hennes ärenden
- kvällspromenad med jossan o emma

jag kan faktiskt bara smita från en av mina punkter imorgon. jobbigt läge.

ps. jag tror att jag har brutit lillfingret. kan det vara möjligt? ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback