stockholm här kommer jag, för helgen iaf

imorgon blir det stockholm! kattis ska på coldplay på lördag. jag ska mest hänga med för att jag vill göra något annat än att sitta hemma hela tiden. så imorgon åker vi upp för att shoppa och eventuellt dricka lite vin och mysa. tanken är att vi ska äta en god middag på något bra ställe också. det är nämligen kattis present från mig.
tajmade in en arbetsintervju imorgon också. det är ju bra. hoppas att det leder någonvart. men vi får väl se. har ju inte gått så bra hittils men nu hoppas vi på det bästa.

har idag inte gjort mycket för världen. gick en promenad ner till stan och runt i stan och sedan hem i förmiddags när jag hade vaknat. sen har jag gått runt i träningskläderna hela dagen men nu känner jag för en promenad igen. har lite energi kvar trots allt. underligt med tanke på att jag var helt död efter förra promenaden och var tvungen att lägga mig på golvet och andas när jag kom hem.

nä nu måste jag packa. så är det bara. får se om jag packar för en helg eller för en längre tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback