påsar under ögonen

ja jag ser verkligen förskräcklig ut.
så går det när man är uppe halva natten och pluggar.
idag skulle de sända tv i skolan. några från min klass skulle sitta publik. jag avstod. jag skulle absolut inte göra mig i en tv-ruta idag. absolut inte. så därför åkte jag hem till mormor och kollade på det istället och så bjöd hon mig även på såna där goda risklumpar doppade i choklad. mums. om en timma kommer mormor hit. då ska vi äta lite smörgåstårta, hon fyller nämligen år idag.

hon är så rolig mormor. hon visade mig en broschyr om hur man ska leva när man blir äldre. och så fanns det även en internetadress i den där man kunde gå in och läsa mer. mormor har ingen dator. så det självklara blev att jag skulle kolla upp detta åt henne. men jag orkade inte reka hennes sajt så hon ska få gå in själv när hon kommer hit. hennes spontana reaktion var - men tänk om datorn går sönder när jag går ut på nätet. haha hon är för rolig.
har min dator inte pajjat innan med all skit som finns i den lär den inte göra det nu heller.

sen gympade vi lite. man skulle sjunga en text om kroppens rörelser till broder jakob melodin och samtidigt skulle man lyfta på armar och ben. helt galet vad kul det var. vi insåg att jag var yngre och mer rörlig än henne. festligt värre.

nu ska jag plugga vidare.
adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback