lager 157 fynd

   

ja det blev lite från lager igår trots att jag är fattigare än fattigast. hittade den där klänningen från cheap monday med "skinn" på axlarna som jag ville ha innan. den kostade ju bara 50:- så man var ju liksom tvungen att slå till :)
sen hittade jag även en vanlig svart basklänning från lagers egna märke. den var egentligen lite lång tyckte jag men jag ska försöka sy upp den lite. plus att den bara kostade 40:- så om det blir fel när jag syr upp den är det ju inte hela världen.
favoriten jag fick med mig hem är nog ändå en grå finstickad tröja från pudel. det är hål framtill på den. skitroligt. nej men jag tänker att den är skön i höst och snygg till både jeans och kjol. perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback