vart tog alla vägen?

idag när jag kom till skolan var det helt folktomt. den enda jag mötte var en i min klass som satt i datasalen. mycket skumt. men vi skulle ju bara ha tid för kompletteringar idag så jag antar att jag var den enda som behövde komplettera då. men hur som helst var ju ändå inte lärarna där så jag hade ett sjuhelsike med att komma in i teknikrummet och hämta radioutsustningen som jag behövde för att göra mina kompletteringar. men tillslut lyckades jag och nu sitter jag här och funderar på vad jag egentlige ska göra. det sprudlar ju inte direkt av idéer i min skalle. typiskt.

käkade lunch från pastabageriet idag iaf och det var mycket gott. mätt blev jag och nu sitter jag bara här på mitt feta arsle och funderar på om jag orkar ta tag i pluggandet trots allt. har lite saker kvar att göra innan vi slutar på fredag.

[  ] ståuppa
[  ] ledaranalys
[  ] tenta i medieekonomi
[  ] svenska uppgift

får se hur detta utvecklas under dagen...

Kommentarer
Postat av: Bullmamma

Jovars. Haha. Det kan inte gå bra jämt :P 45min kvar till jobbet och jag sitter i pyjamas än. Tagga tagga tagga!

2008-05-20 @ 09:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback