skolavslutning/sommarlov

idag var sista skoldagen. ett år har gått. fan vad snabbt det gick?! jag hann inte riktigt med kände jag. men men. så alltså på denna dagen om ett år är jag klar med skolan. känns inte alls bra. jag är inte redo! herregud jag skrattar ju för fasen fortfarande åt kiss och bajs skämt. kan man börja gymnasiet igen?

hur som helst var det fint med skolavslutning idag. sjunga idas sommarvisa och den blomstertid är ju aldrig fel. dessutom gjorde några av musikeleverna ett sjukt bra framträdande. jag blev jättesugen på att hoppa upp och dansa runt i armkrok men anna var inte riktigt med på min idé tyvärr. haha.

nu håller jag på att packa. lämnar jönköping för stockholm åter igen. ska bli skönt.

nej nu har jag lite bråttom. hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback