wierd day


image174
tänk er en sjukligt lila jacka till detta. haha.


varför varför varför är jag inte gjord av pengar?! jag hittar så mycket fint hela tiden. fast idag kunde man tro att det var ett seriöst fel på mig. eller enligt vissa är det nog ett stort fel på mig, men se det tycker inte jag. men just idag var en såndär dag då jag sprang till skolan på fem minuter och kom fram och hängde mig ut genom rutan för att inte svettas ihjäl. problemet var bara när jag vaknade att jag hade tvättat mina svarta leggings under natten och glömt hänga dem eftersom jag var så sen. så jag fick liksom ta vad jag hade och det jag hade var ett par illgröna tights. haha. jo men alltså det var helt okej till min systers svarta oversizade monki t-shirt/klänning med sött vitt tryck på men sen när jag sprang iväg och slängde på mig jackan i all hast tänkte jag inte riktigt på att jag faktiskt har en sjukt lila parkas. haha. ja det såg verkligen tokroligt ut och mina klasskamrater tittade lite konstigt på mig. men de sa inget, jag tror faktiskt att de är vana nu. haha. så tokigt det kan bli ibland.


image172  image173
kolla vilka fina skor, vill ha! speciellt de prinsessaktiga som jag suktat efter så länge nu :)

Kommentarer
Postat av: hellan

du skojar om skorna va?

2008-04-04 @ 17:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback