inte mycket nu alltså

det händer inte mycket nytt i mitt liv alltså. det är väldigt tråkigt just nu. fast ändå rätt skönt.
det enda egentliga nya jag upptäckt är att golvet i skolan är otroligt fult. japp. jag brukar nämligen stirra ner i det när jag går genom skolan för att slippa möta blickar och bli knallröd i ansiktet. japp där har ni sanningen gott folk. my vågar inte titta upp. haha. ja men alltså va fan. skit samma. jag tar förklaringen en annan gång. när tiden är mogen och jag kanske vågar säga det. haha.
i övrigt så hade vi utvecklingssamtal med alla lärarna idag. de satt mitt emot en på rad och så fick man sitta själv bakom ett bord. det kändes som värsta grillningen ever. men det var väl ändå helt okej. känns skönt att de sa till mig att jag skulle klara mig galant om jag valde tv. det är ju bra eftersom det är det jag vill välja. fast jag vill ju samtidigt välja tidning också så jag vet inte. men det känns liksom roligare med tv på nåt sätt. man kan ju skriva ändå fast man väljer tv men inte tvärtom om ni förstår vad jag menar.
nu ska jag nog iaf sova. känns som att det är dags. mor fyller år imorgon också så det blir till att gå upp tidigt och sjunga. jag köpte tulpaner på vägen hem också som jag ställt på köksbordet. jätte fint! sen har syster och jag pysslat. jag gjorde ett armband och örhängen och syster gjorde halsband. mycket vackra. kanske inte. men en mor tycker ju att allt som barnen gjort är fint! eller? pappa har ju sparat igelkotten jag gjorde i lera när jag var typ två tre år. extremt ful och den liknar knappt en igelkott men han gillar den nog eftersom han fick den i present av mig. haha.

nä nu är det dags för sängen på riktigt. radiosändning imorgon. jippi.

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback