katrine är tjugo år

och det skulle vi självklart fira. jajemen.
så i lördags åkte jag och malin hem till familjen karlsson i baggarp.
vi åt och drack och hade trevligt. kattis trodde inte att hon skulle få några presenter så självklart för att jävlas drog vi ut på processen och gav henne ett kort när vi kom. nån timma senare fick hon den otroligt vackra och mycket seriösa muggen och några timmar senare fick hon det där linnet hon sucktat efter. haha så himla roligt.
vi gav oss av in mot stan efter lite för mkt vin och alldeles för mkt tequila. men vadå man lever ju bara en gång. å andra sidan så var det ju nästan min första lediga helg och nästan den sista också. så jag tänkte att om det ska ske ska det ske idag. sagt och gjort. vi åkte till stan och gick till centrum. (haha vad knäppt det lät) jag är ju egentligen itne ett så stort fan av centrum men det var trevligt och vi hade skoj. efteråt satte jag mig i vanlig uteliggaranda på marken utanför chili thai. det gjorde kattis med. saker hände och jag kunde inte bry mig mindre för det börjar bli mer eller mindre rutin. vi har skapat oss den och den har väl förmodligen kommit för att stanna. jaja. ork ork. rebecca kom också och hon släpade på en stor jävla corona flaska. ca två meter hög. så jävla roligt. sena gick vi mot mc donalds men vi kom aldrig så långt utan träffade love o magnus på vägen och vi delade en taxi upp till "övfre skänkeberg" sedan satt jag katt o becca ute på beccas uteplats och åt chirre. mkt gott!
ja och resten är historia. det var en trevlig kväll!

idag har jag jobbat. öppnade stället så jag avr där kvart i sju. såå jävla roligt. haha. ja usch. fick plocka ihop lite ordrar senare på förmiddagen så jag har väl lyft ca ett ton gips idag och takpapp och byggfilm och skit. jag blev smutsig svettig coh allmänt äcklig. men jag hjälpte ju magnus iaf. så sen hade vi gjort oss välförtjänta av en kebabtallrik på dragon. mums! när vi var där var även massa fjortistjejer där och några killar från hv. yeah, vilken lycka. haha.

nä nu ska jag installera lampan som mamma och jag köpte till mitt rum idag.
ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback