stay away

jag är lite bitter idag känner jag.
fast just nu skyller jag allt på tabletterna. det är bra.

kroppen är en konstig manick. iböand är man glad, iblandär man ledsen, ibland är man kär.
vad mycket konstiga känslor det finns.
ibland saknar jag den där känslan av att vara sådär kär så att det faktiskt pirrar i magen när man tittar på dig. jaha då erkände jag där då ja. jag kan itne säga att jag saknar dig. det är mer det att jag saknar att vi faktiskt hade något. men jag är uppriktigt sagt glad för din skull att du har någon annan. det är jag, och då är jag faktiskt helt ärligt, även mot mig själv. det bästa hade väl iofs varit om jag också hade hittat någon ny.
jag förstår inte vad det är med mig och killar. det är inte det att det inte finns någon som tycker om mig utan det är mer det att de gör det och träffar mig ett tag och sen drar dom. vanligast så flyra dom utomlands eller till en annan stad. japp, så skrämmande är jag att dom flyttar utomlands. haha. det är nästan lite komiskt egentligen. men jag skulle kunna göra en lista på länder som alla "mina killar " flytt till. haha ja jisses tänk om jag hade gjort det. fast det tänker jag itne göra. det vore att strippa på öppen gata.

jag är ensam hemma idag, undra vad jag ska göra. funderar på att faktiskt bara sitta ute på trappen och röka och tänka hela kvällen. det var längesen man gjorde något sådant.
snart vill jag flytta hemifrån, bara sitta på min balkong dagarna i ända och fundera och röka. vissa dagar skulle det nog bli en flaska vin och en romantisk komedi. nej det går ju inte, jag kan ju inte flytta hemifrån. det låter ju som att jag kommer gå ner mig totalt. fast det verkade ju så fint i mina fantasier.

jaja vi får väl se hur det blir. den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback